close

 

不知道為甚麼翻這首歌的時候讓我想到美女&野獸

女主感覺就是這樣不求回報的愛著男主啊

(而且歌詞裡的形容不覺得真的很像野獸嗎www)

 

 

Oh no, did I get too close oh?

oh不,我是不是太接近你了?
Oh, did I almost see what's really on the inside?

oh,我是否幾乎要看透這張面具下的真心?
All your insecurities

所有你的不安
All the dirty laundry

所有骯髒不堪的衣裳
Never made me blink one time

甚至不足使我眨一下眼睛

 

Unconditional, unconditionally

毫無代價的,不求保留的
I will love you unconditionally

我會將我所有的愛傾注於你身上
There is no fear now

從此再也沒有畏懼
Let go and just be free

放開攅緊的手,奔向自由
I will love you unconditionally

我會無條件的愛著你的一舉一動

 

Come just as you are to me

就如你待我般那樣回饋
Don't need apologies

不需要開口閉口都是道歉
Know that you are unworthy

說著你配不上這一切
I'll take your bad days with your good

我會使你洗心革面,從而發善
Walk through this storm I would

穿越了這場風暴後,我將會
I'd do it all because I love you, I love you

我將會為這一切畫下句點,因為我愛你,無法自拔的愛著你

 

Unconditional, unconditionally

誠心誠意的,不求保留的
I will love you unconditionally

我會將我所有的愛傾注於你身上
There is no fear now

從此再也沒有畏懼
Let go and just be free

放開攅緊的手,奔向自由
I will love you unconditionally

我會無條件的愛著你的一舉一動

 

So open up your heart and just let it begin

所以就敞開你的心門讓愛擦出火花吧
Open up your heart, and just let it begin

丟下你的陰影讓愛進門吧
Open up your heart, and just let it begin

放下沉重的包袱讓我好好愛你吧
Open up your heart

敞開你的心門
Acceptance is the key to be

你的同意才能使這一切運轉
To be truly free

從而獲得真正的自由
Will you do the same for me?

你會如此這般的回報於我嗎?

 

Unconditional, unconditionally

毫無代價的,不求保留的
I will love you unconditionally

我會將我所有的愛傾注於你身上
There is no fear now

從此再也沒有畏懼
Let go and just be free

放開攅緊的手,奔向自由

'Cause I will love you unconditionally (oh yeah)

因為我會毫無保留的將愛傾注於你身上(oh yeah)

 

I will love you

我會愛著你
I will love you

毫無保留的愛著你
I will love you unconditionally

不求代價,毫無保留的愛著你

arrow
arrow

    檸檬熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()