Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知
Uh, uh

uh,uh

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知



I don't even know her,

我甚至沒見過她
But I feel a responsibility,

但我覺得我有這個義務
To do what's upstanding and right,

去履行這件正確且不愧良心的事
It's kinda like a code, yeah,

像是某種程序,yeah
And you've been getting closer and closer,

你越來越貼近
And crossing so many lines.

跨越了許多雷池

And it would be a fine proposition,

這原會是個經典的調情方法
If I was a stupid girl,

如果我是那種胸無點墨的女孩
But honey I am no-one's exception,

但是親愛的,我偏偏是個例外
This I have previously learned.
我早就已經學乖了

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知
Uh, uh

uh,uh

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知

I see you turn off your phone,

我看見你關掉手機電源
And now you got me alone,

而你現在卻留我隻身一人
And I say,

所以我說,

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知

 

I just wanna make sure,

我只是想確保
You understand perfectly,

你非常的明瞭
You're the kind of man who makes me sad,

你是那種風流成性的男人
While she waits up,

當她苦苦守候著你時
You chase down the newest thing,

你便去追尋更新穎的玩物
And take for granted what you have.

還覺得這是理所當然

And it would be a fine proposition,

這原會是個經典的調情方式
If I was a stupid girl,

如果我是那種胸無點墨的女孩

And yeah I might go with it,

我原也可能和她一樣
If I hadn't once been just like her.

要不是我有一次的慘痛經驗

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知
Uh, uh

uh,uh

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知

I see you turn off your phone,

我看見你關掉手機電源
And now you got me alone,

而你現在卻留我隻身一人
And I say,

所以我說,

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知



Call a cab,

攔下一輛計程車
Lose my number,

刪掉我的號碼吧
You're about to lose your girl,

你就快丟了一位癡情的女孩了啊

Call a cab,

攔下一輛計程車
Lose my number,

刪掉我的號碼吧

Let's consider this lesson learned.

我們來算算這堂課的教訓

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知

Uh, uh

uh,uh

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知

Wanna see you pick up your phone,

我多想盼見你拾起自己的手機
And tell her you're coming home,

打給她,說自己就要回家了

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知

Uh, uh

uh,uh

Don't look at me,

別那樣盯著我
You've got a girl at home,

你已有一個癡情的女孩在家裡等著
And everybody knows that,

而且這事早以眾所周知
Everybody knows that,

眾所周知

 

And it would be a fine proposition,

這原會是個經典的調情方式

If I hadn't once been just like her.

要不是我有一次慘痛經驗的話

arrow
arrow
    文章標籤
    泰勒絲 中文歌詞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 檸檬熊 的頭像
    檸檬熊

    NM的歌詞翻譯站

    檸檬熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()