close

There's only two types of people in the world

這世界上只有兩種人
The ones that entertain, and the ones that observe

一種懂得自娛自樂,而另一種懂得察顏觀色
Well baby I'm a put-on-a-show kinda girl

親愛的,我是一位表演者
Don't like the backseat, gotta be first

別選排座,前座才是最佳位置
I'm like the ringleader

我喜歡當頭頭
I call the shots (call the shots)

我愛發號施令(愛指揮大局)
I'm like a firecracker

我就像紅火的鞭炮
I make it hot

我負責炒熱氣氛
When I put on a show

 當我出演時

 

I feel the adrenaline moving through my veins

感覺到腎上腺素穿縮在血管
Spotlight on me and I'm ready to break

眾人的目光都聚焦在準備大放異彩的我身上
I'm like a performer, the dance floor is my stage

我是個表演者,此地便是我的舞台
Better be ready, hope ya feel the same

你最好做足準備,希望你也感覺到了

 


All the eyes on me in the center of the ring

所有的人都注視著舞台中央的我
Just like a circus

就像一個馬戲表演者
When I crack that whip, everybody goin' trip

當我舞動著鞭子,你們可別走神啦
Just like a circus

就像一個馬戲表演者
Don't stand there watching me, follow me

別像個傻子一樣盯著我,跟著我的步伐
Show me what you can do

讓我看看你有什麼能耐
Everybody let go, we can make a dance floor

每個人都鬆開緊咬的牙關,我們將此地化為舞池
Just like a circus

就像一個馬戲表演者

 

There's only two types of guys out there,

這世上只有兩種男人
Ones that can hang with me, and ones that are scared

一種懂得將我套牢緊握,一種卻對我退避三舍
So baby I hope that you came prepared

所以親愛的,我希望你是有備而來
I run a tight ship so, beware

我只是一葉小舟,你最好小心多提防著
I'm like the ringleader

 

I'm like the ringleader

我喜歡當頭頭
I call the shots 

我愛發號施令
I'm like a firecracker

我就像紅火的鞭炮
I make it hot

我負責炒熱氣氛
When I put on a show

 當我登上舞台

 

I feel the adrenaline moving through my veins

感覺到腎上腺素穿縮在血管
Spotlight on me and I'm ready to break

眾人的目光都聚焦在準備大放異彩的我身上
I'm like a performer, the dance floor is my stage

我是個表演者,此地便是我的舞台
Better be ready, hope ya feel the same

你最好做足準備,希望你也感覺到了

 

 

Let's go

啟航吧

Let me see what you can do

讓我看看你有什麼能耐
I'm runnin' this (like, like, like, like a circus)

我奔馳著(就像,猶是,宛如,好似一個馬戲表演者)
Yeah

yeah
Like a what? (like, like, like, like a circus)

就像....(分明,即是,無異,有如一個馬戲表演者)



arrow
arrow
    文章標籤
    中文歌詞 西洋歌曲
    全站熱搜

    檸檬熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()