close

You always call me full of regret

總是在深陷困境時求助於我
You want me to save you again

想讓我再次帶你脫離苦海

All these years, the days go by

歲月如流,度年如日
I've seen you fall a million times

你墮落的次數早非屈指可數
Everybody makes mistakes

人皆曾有過錯是非


It feels so hard to watch you hurt

屢屢遍體鱗傷的你總讓我心如刀割
From the pain, a lesson learned

鋒芒挫縮,重振旗鼓
This is how you find your way

這是你定義自己的方式


It feels so hard, I've been there too

佈滿著天荊地棘,我也曾這般寸步難行
Sky so dark, no way through

一片愁雲慘霧,無路可尋
Stories only scars can tell

只有累累傷疤才能證明那些雪月風霜


I've go so much love for you, my friend

我能和你訴諸衷腸,朋友
Ride or die until the end

追風覓影,至死不渝
But only you can save yourself

只有你能挽救自己


You just have to listen, listen

你只需要側耳,認真傾聽
I hope that you know

我希望你能知曉
Listen, listen

專注聆聽,側耳戴目
I won't let you go

我不會讓你離去
I wish you I could save you from the pain you've been through

我冀望能領你免於撕心裂肺
And all I can tell you is the best thing to do

我能向你細數人生美好的花辰月夕
You've gotta listen, listen

你僅需側耳
Listen, listen

側耳聆聽
Listen, listen

側耳戴目
To your heart

聽見你的真心

 

Listen, listen

側耳傾聽
Listen, listen

側耳戴目

Listen, listen 一つだけ

聽哪,聽哪,謹記這點
Listen, listen 信じよう

聽哪,聽哪,相信這點
降り止まない雨などない

雨季終會散去
And all I can tell you is the best thing to do

我只能傾訴所有對你最好的選擇
(You gotta)

(你必須)
Listen, listen

側耳傾聽
Listen, listen

側耳聆聽
Listen, listen

側耳戴目
To your heart

聽見你內心深處的渴求

To your heart

聽見你深埋心底的願望
Listen, listen

認真聽著
To your heart

聽見你自己

 

 

 

英文歌詞來自A-Z Lyrics網站:

 

http://www.azlyrics.com/lyrics/oneokrock/listen.html

arrow
arrow

    檸檬熊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()